Продавець ТОВ "ТД"МЕГАПРОМКРІПЛЕННЯ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
77 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (50) 622-41-71
+380 (73) 622-41-71
+380 (96) 622-41-71
Метизний провулок, 5, Харків, Україна
ООО "ТД"МЕГАПРОМКРЕПЬ". Производство крепежных и метизных изделий
Кошик

Залізничні бандажі

Купити залізничний бандаж.

Знімне зовнішнє сталеве кільце спеціального профілю, надівається на обід колісного центру. Для щільного прилягання Б. до обода колісного центру його внутрішній діаметр розточується менше зовнішнього діаметра обода на величину 1-1,5 мм на 1 м і надівається на колісний центр в нагрітому стані при темп-рі не вище 320°. При нагріванні внутрішній діаметр Б. збільшується приблизно на 3 мм, і Б. вільно надівається на колісний центр. При охолодженні Б. стискає колісний центр, сам кілька розтягується і залишається на колісному центрі в напруженому стані. Для утримання Б. на колісному центрі при його ослабленні служить зміцнювальний кільце. Б. виготовляються цільними, без шва, з високоякісної вуглецевої мартенівської сталі. Новий обточений Б. має товщину по колу катання 75 мм; гранична найменша товщина Б. по колу катання для вагонів вказана в ПТЕ, § 220.

Формула винаходи

 

Бандаж залізничного колеса, що містить поверхню катання з гребенем, посадкову поверхню для насадки на обід колісного центру, упорний бурт на зовнішній його стороні для обмеження сповзання бандажа всередину колії, відрізняється тим, що він забезпечений з внутрішньої сторони виступом, розташованим на відстані ширини посадкової поверхні обода колісного центру від наполегливої бурту, висотою h, визначається із співвідношення.

 


де y' - максимальна бічна сила, що діє на гребінь колеса з боку контррельса;
k - коефіцієнт взаємного перекриття бічних поверхонь виступу і обода, k = 1 - при натяге (n); 0 n nmax; 0 < k < 1 - при зазорі;
dn - посадковий діаметр з'єднання обода колісного центру з бандажем;
[]см - допустимі напруження на зминання матеріалу ободу колісного центру;
- коефіцієнт лінійного розширення бандажної сталі;
tmin - мінімальна регламентована температура нагріву бандажа при формуванні колеса;
nmax - регламентований максимальний натяг з'єднання бандажа з ободом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner